Acest site foloseşte cookie-uri. Prin continuarea navigării, eşti de acord cu folosirea cookie-urilor. Aici poți afla mai multe detalii.
 
 
HomeArrowFAQ - Frequently asked questions
Log in
...
Coș de cumpărături [x]
Mergi la casă

FAQ - Frequently asked questions

Ce este Surmont - The Bike Shop?
Este magazinul on-line legat de magazinele fizice Surmont Store și Surmont Workshop și prezintă produse care se găsesc în aceste magazine. Dacă sunt produse care apar numai pe shop-ul on-line sau se vând numai în magazinele fizice, acest lucru va fi menționat.
Magazinul fizic are mai multe produse și brand-uri decât cele din magazinul on-line.

Care este legătura dintre Surmont- The Bike Shop și magazinele fizice Surmont Store si Surmont Workshop ?
În magazinul on-line veți găsi aceleași produse ca și în cel fizic, dar nu mai trebuie să vă deplasați până la noi ca să aveți produsele dvs. preferate.
Și în plus veți regăsi on-line același spirit care animă și magazinul nostru fizic.

Prețul diferă în magazinul on-line față de magazinul fizic?
In general nu, dar dacă avem promoții valabile numai on-line vom menționa acest lucru.

Livrați în întreaga țară?
Putem să vă trimitem produsele în orice loc curieratul rapid poate să ajungă, și chiar dacă nu ajunge, vom încerca să găsim o cale să vă trimitem ceea ce doriți.
Pachetele dvs. vor fi trimise cu Fan Curier.

Cât costă livrarea
Transportul produselor și costul rambursului banilor costă 20 RON pentru orice destinație, se vor adăuga la prețul total al comenzii și se vor achita la primirea produselor comandate.

Livrați și în străinătate?
Momentam nu facem livrări în afara României, dar pe viitor vom face acest lucru.

Modul de livrare
Scopul nostru este să aveți marfa comandată în cel mai scurt timp. De aceea începem procesarea unei comenzi imediat după primirea ei. Comanda este onorată numai după confirmarea telefonică (pentru confirmare vă vom suna noi). În cazul în care sunt produse care nu se află in stoc, veți fi anunțat înainte de expedierea pachetului.

Aveți de ales între două moduri de livrare:
- Fan Curier™ - Livrarea se face în 24 de ore la adresa destinatarului. Taxa de transport este de 20 lei pe pachet (indiferent de mărimea acestuia). Aceasta opțiune este valabilă numai dacă în localitatea în care locuiți este punct de lucru Fan Curier™. O listă cu toate punctele de lucru Fan Curier™ aveți aici .

- Fan Curier™ cu ridicare de la sediu - Livrarea se face în 24 de ore la sediu Fan Curier™ din localitatea precizată de dvs. În cazul acesta dvs. va trebui să vă deplasați la sediul Fan Curier™ și să ridicați pachetul. Taxa de transport este de 20 lei pe pachet (indiferent de mărimea acestuia). Această opțiune poate fi utilă în cazul în care nu sunteți acasă în timpul zilei sau în localitatea dvs. nu este punct de lucru Fan Curier™ și doriți să primiți repede coletul (puneți ridicare de la sediu dintr-o localitate apropiată de dvs).

Plata
Valoarea minimă pe comandă este de 100 RON. Plata se face în ramburs indiferent de modul de transport ales.

Cum văd care dintre produse sunt la preț redus?
Pentru anumite perioade sau la începerea noului sezon punem anumite produse la prețuri reduse. Acestea vor avea simbolul de reducere în dreptul pozei și vor afișa atât prețul vechi cât și prețul redus.

Ce inseamna promoții?
Promoțiile sunt valabile pentru perioade limitate de timp și oferă un preț mai mic decât cel standard în anumite condiții. Durata promoției și condițiile sale vor fi menționate pe site.

Cât de des se actualizează produsele pe site?
Produsele se actualizează zilnic (în timpul zilelor lucrătoare).

Cum îmi fac cont?
Din secțiunea de log in, alege 'Creaza-ți cont'.

Cum stiu dacă sunt logat?
În partea dreapta-sus a site-ului se află casuța de 'log in'. Dacă sunteți logat (autentificat ca utilizator) veți vedea opțiunile de 'Log out' și 'Admin cont' lângă numele dvs.

Cum caut un produs pe site?
Puteți să găsiți un produs căutându-l în categoria dorită, sau utilizând meniul ''Cautare avansata'',  sau direct în căsuța de căutare.

Cum introduc un produs în coșul de cumpărături?
Prin intrarea în pagina de prezentare a produsului, urmată de selectarea modelului și mărimii dorite și în final de apăsarea butonului 'Adaugă în coș'.

Toate produsele afișate sunt pe stoc?
Da, având în vedere faptul că actualizarea stocului online se face zilnic. Pot exista însă și excepții în cazul în care, în același  timp, produsul se cumpară în magazin și îl comandati și dvs. online. Dacă acest lucru va afecta o comandă facută de dvs., vă vom informa în timp util asupra acestui lucru și vom găsi o soluție de rezolvare a problemei, cum facem întotdeauna. Exista deasemenea produse cu mentiunea ca urmeaza sa soseasca in curand in stoc, sau produse cu mentiunea ca pot fi aduse doar la comanda.

Se poate întampla să-mi fie refuzată comanda?
Acest lucru se poate întâmpla dacă produsul comandat se epuizează din stoc înaintea momentului confirmării telefonice a comenzii, sau dacă datele de livrare nu sunt valide sau sunt incomplete.

Cum pot modifica datele din contul meu?
Dupa ce va autentificați (logati), alegeți din lista de opțiuni 'Modifică date de contact' sau 'Schimbă parola'.

Cum pot să aflu starea comenzii/comenziilor mele
După ce vă autentificați (logați), alegeți din lista de opțiuni 'Listă comenzi' și puteți să vedeți starea tuturor comenzilor făcute de dvs.

Care este garanţia produselor
Pentru a beneficia de garantie, cumparatorul trebuie sa respecte instructiunile de folosire si normele ce trebuiesc cunoscute de cumparatorii de bunuri de folosinta indelungata care se vand cu termen de garantie conform: HG 786/96, 394/95. Termenul de garanţie al bicicletelor este de 24 luni de la data achiziţiei, se refera la defectele de fabricaţie si se acorda in mod exclusiv doar cumparatorului initial, mentionat in factura de achizitie.Termenul de garantie pentru piese si accesorii pentru biciclete este de 30zile, sau mai mult, in functie de garantia oferita de producator.
Garanţia intră in vigoare la data achiziţionării produsului, se aplică clientului initial şi nu este transferabilă. Garanția se referă la repararea, înlocuirea sau returnarea contravalorii produsului în cauză. Nu intră sub incidenţa garanţiei: uzura normală aparută în timp, asamblarea incorectă, procedurile defectuoase de efectuare a întreţinerii, instalarea de componente sau accesorii cu altă destinaţie decât cea originală sau cu grad scăzut de compatibilitate, accidente, abuzuri, neglijenţe. Garanţia se pierde dacă produsul este folosit în alte scopuri decât cele recomandate. Pentru a putea beneficia de garanţie, produsul trebuie insoţit de bonul fiscal sau factura fiscală şi, după caz, de certificatul de garanţie valabil si de o copie a actului de identitate a cumparatorului. Pentru a se putea determina cauza defectiunii piesele trebuiesc analizate in service-ul nostru, Surmont Workshop, din Bucuresti, str. Poiana Narciselor 16, tel. 0728949494. Este in responsabilitatea clientului modul in care produsele ajung la Surmont Workshop spre a fi examinate si solutionate.Reparatiile care nu intra in garantie se efectueaza contra cost.

In cazul in care ridicati pachetul de la Fan Courier si observati ca acesta a fost deteriorat din cauza transportului, va rugam sa faceti reclamatie in momentul primirii pachetului. Nu despagubim/ nu schimbam produsele ce au fost lovite/ zgariate in timpul transportului.Va rugam sa va uitati atent la colet in momentul primirii lui, iar daca observati urme de lovire, de orice natura, va rugam sa consemnati imediat pe documentul de transport AWB

Cum vă pot contacta?
Pentru a contacta magazinul on-line, puteți să ne trimiteți un mesaj din secțiunea de administrare a contului dvs. Dacă doriți să contactați magazinele fizice, folosiți datele de contact de pe site-ul principal.

Care este programul de lucru?
Comenzile dvs. sunt preluate de Luni până Vineri între 12:00 și 20:00 și sâmbăta între 11:00 și 18:00. Acest program este valabil în zilele lucratoare legale, și mai puțin în timpul sărbătorilor legale. Dacă avem alt program de funcționare vom mentiona acest lucru pe site.
Dacă trimiteți comenzi în afara programului de lucru, acestea vor fi preluate și procesate în urmatoarea zi lucrătoare.

noutate
Bontrager Pompa Air Su ..
75 lei
Produse noi [+]

reducere
Bontrager Rxl Stormshe ..
250  200 lei
Reduceri [+]

 
  © 2007-2020 Surmont Shop. Toate drepturile rezervate.  | www.burtonltr.ro  |  www.surmont.ro Prelucrarea datelor personale  |   ANPC  |   Politica de utilizare Cookie-uri  
© 2007-2020 Surmont Shop. Toate drepturile rezervate.

Prelucrarea datelor personale
ANPC
Politica de utilizare Cookie-uri